З метою протидії поширенню коронавірусної
інфекції та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 Фонд соціального
страхування України наполегливо рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час
карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.
Охоплення електронним
документообігом по заявах-розрахунках, на підставі яких Фонд здійснює
фінансування матеріального забезпечення, на сьогодні сягає вже понад 80%.
Для подання до Фонду соціального
страхування електронних документів, зокрема, заяв-розрахунків на виплату
допомог працівникам, страхувальники (роботодавці) мають укласти із відділенням
робочого органу виконавчої дирекції ФССУ відповідний договір. Клієнтське
спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних
документів роботодавець обирає самостійно.
Охорона праці - це система правових,
соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і
лікувально-профілактичних заходів і засобів, спрямованих на збереження життя,
здоров'я і працездатності людини в процесі трудової діяльності.
Згідно з вимогами Кодексу законів
про працю на всіх підприємствах, в установах, організаціях створюються безпечні
і нешкідливі умови праці.Забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці
покладається на власника або уповноважений ним орган.
Умови праці на робочому місці,
безпека технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування та інших
засобів виробництва, стан засобів колективного та індивідуального захисту, що
використовуються працівником, а також санітарно-побутові умови повинні
відповідати вимогам нормативних актів про охорону праці.
Фонд соціального
страхування України реалізує державне завдання та активно здійснює соціальний
захист застрахованих осіб, у тому числі медичних працівників, які
постраждали внаслідок захворювання коронавірусною хворобою COVID-19
під час виконання професійних обов’язків.
Медичні працівники,
які захворіли на гостру респіраторну хворобу COVID-19 під час виконання
професійних обов’язків, або члени сімей таких медичних працівників у випадку їх
смерті, мають право на страхові виплати, передбачені Законом України «Про
загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та Законом України
«Про захист населення від інфекційних хвороб» після визнання
захворювання пов’язаним з виробництвом.
Документом для
отримання страхових виплат є акт розслідування гострого професійного
захворювання, пов’язаного з виробництвом, за формою, встановленою Порядком
розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на
виробництві (постанова КМУ від 17.04.2019 № 337). Цей акт складається
комісією із розслідування, що створюється територіальними органами Держпраці (у
випадку смерті) та роботодавцем (в інших випадках).
З метою протидії
поширенню коронавірусної інфекції та вжиття заходів щодо упередження
розповсюдження COVID-19 Летичівське відділення Фонду соціального страхування
України наполегливо рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час
карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.
Охоплення
електронним документообігом по заявах-розрахунках, на підставі яких ФССУ
здійснює фінансування матеріального забезпечення, на сьогодні сягає вже понад
80%.
Для подання до
Фонду соціального страхування електронних документів, зокрема, заяв-розрахунків
на виплату допомог працівникам, страхувальники (роботодавці) мають укласти із
відділенням робочого органу виконавчої дирекції ФССУ відповідний договір.
Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання
електронних документів роботодавець обирає самостійно.
За період з 01 січня по 24 листопада 2020
року до управління соціального захисту населення Летичівської районної
державної адміністрації звернулося 176 осіб із заявами про забезпечення
технічними засобами реабілітації. Для їх забезпечення було видано 681 направлення. Було укладено 82 договори на виготовлення та
забезпечення ТЗР на суму 1344399,63грн., а саме:
протезно-ортопедичні вироби - 23 договори на суму 397445,25грн.;
протезування молочної залози - 7 договорів на
суму 55896,00грн.;
ортопедичне взуття - 17 договорів на суму 375297,14грн.;
крісла колісні (коляски) – 15 договорів на
суму 320253,00грн.;
засоби реабілітації – 15 договорів на суму 111546,00грн.;
ремонт ТЗР – 5 договорів на суму 83962,24грн.
Протягом даного періоду направлено 9
дітей з інвалідністю на реабілітацію. З реабілітаційними установами
заключено 9 договорів на суму 178407,00
грн.
31500, смт.Летичів,
Хмельницької області
вул.Героїв Крут, б.2/1
тел.: (03857) 2-05-31
факс: (03857) 2-01-15
e-mail: adm@letadm.gov.ua, letadm@ukr.net
сайт: letadm.gov.ua
Розпорядок роботи:
понеділок - четвер:
з 8:00 до 17:15 год.
п’ятниця: з 8:00 до 16:00
перерва: з 12:00 до 13:00
вихідні дні: субота, неділя
Ми на facebook
Рекомендовані ресурси
Прийміть дитину у родину
Президентський вісник
Актуальна інформація про діяльність Президента України, центральних органів виконачої влади.