Пароль        Реєстрація на сайті!    Забули пароль?












Архів новин

Вересень 2019 (35)
Серпень 2019 (57)
Липень 2019 (66)
Червень 2019 (67)
Травень 2019 (65)
Квітень 2019 (35)

Рекомендуємо переглянути

95 років Летичівському району
Реформа децентралізації влади
Конституція України

Герої не вмирають

Сторінка памяті жертв Голодомору

Безоплатна правова допомога
Я маю право

Календар новин

«    Вересень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Карта Летичівського району

karta rayonu

Карта відвідувань

Символи України

Символи Летичівщини

loader_mini
1 2 3 4 5 6 7
Летичівська райдержадміністрація » Новини » В райдержадміністрації відбулося розширене засідання колегії
В райдержадміністрації відбулося розширене засідання колегії
[related-news] [/related-news] [/related-news]
Додав: inform | 26-07-2019, 15:59 | Переглядів: 50 | Коментарів: 0

В райдержадміністрації відбулося розширене засідання колегіїСьогодні під головуванням першого заступника голови районної державної адміністрації Йосипа Антошевського відбулося розширене засідання колегії  райдержадміністрації. Участь у засіданні взяли голова районної ради Альона Хавхун , заступник голови райдержадміністрації Людмила Бойко, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, керівники територіальних підрозділів ЦОВВ, установ, організацій. Учасники засідання розглянули чотирипитання порядку денного.

Про підсумки соціально-економічного та культурного розвитку Летичівського району за перше півріччя 2019 року інформувала присутніх начальник відділу економічного розвитку та ЖКГ райдержадміністрації Лариса Осіпішина.В райдержадміністрації відбулося розширене засідання колегії

З інформацією можна ознайомитися тут.

Про хід проведення жнив у агропромислових підприємствах району доповідав начальник управління агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів                                                                    райдержадміністрації Віктор Колесник. Зокрема, Віктор Григоровичзазначив, що  у 2019 році сільськогосподарськими підприємствами району посіяно 32,2 тис.га сільськогосподарських культур, в тому числі зерновими культурами – 16,6 тис.га, технічними – 15,2 тис.га. В порівнянні з минулим роком посівна площа збільшилась на 666 га.

В райдержадміністрації відбулося розширене засідання колегіїПісля завершення посівних робіт сільськогосподарські підприємства району включились в підготовку до проведення збирання врожаю 2019 року.

З метою забезпечення своєчасного та якісного проведення збирання відділом організації виробництва та маркетингу сільськогосподарської продукції розроблений робочий план проведення збирання урожаю, розроблені та направлені в господарства заходи з охорони праці та пожежної безпеки при збиранні урожаю. Для координації дій по підготовці і проведенню жнив створений районний оперативний штаб із числа працівників управління агропромислового розвитку та споріднених служб.

В процесі підготовки до жнив сільськогосподарськими підприємствами  було проведено ремонт зернозбиральної, зерноочисної техніки, сушарок, проведено побілку та дезинсекція складських приміщень, придбано необхідну кількість паливно-мастильних матеріалів.

В цілому по району до збирання в цьому році підлягає 11617 га , в т.ч. ранніх зернових культур 7355 гата 4262 гаріпаку , по сільськогосподарських підприємствах 10257 га. У агроформуваннях району налічується 23 зернозбиральні комбайни. Згідно розрахунків по району середнє навантаження на один комбайн становить 444 га. Для оперативного проведення збиральних робіт агроформування  залучають додаткові  комбайни. На сьогодні в районі вже працює 26 залучених комбайнів. Ряд сільськогосподарських підприємств збирає урожай лише найманими комбайнами (СТОВ «Промінь», ТОВ «Летичів Агро»)

На сьогодні більшість сільськогосподарських підприємств активно включились в проведення збиральних робіт.  Завершено збирання озимого ячменю. Його  зібрано на площі 137га, при середній урожайності 51ц/га. Ярий ячмінь зібрано на площі 39 га (17%), урожайність становить 39 ц/га.        

Озиму пшеницю зібрано на площі 1,5тис.га (27%), середня урожайність становить 63 ц\га. По урожайності лідирують ТОВ «Обрій» - 68 ц/га, ТОВ «Летичів Агро», ТОВ «Агро Форте» - 65 ц/га.

В цілому по району ранніх зернових зібрано на площі 1686га (35%), середня урожайність становить 62 ц/га.

Завершились ріпакові жнива. Його зібрано на площі  4262 га, середня урожайність становить 35 ц/га. В СТОВ «Промінь» урожайність становить 35ц/га, в ТОВ «Обрій» - 36 ц/га, ТОВ «Летичів Агро» - 32 ц/га.

Одночасно із збиранням в агроформуваннях проводиться підготовка  до посіву озимих культур. Їх заплановано посіяти на площі 10 тис.га, в тому числі озимих зернових 7000 га, озимого ріпаку – 3000 га.

 На сьогодні підготовлено грунту під посів – 3000 га (30%), готується насіння озимих зернових культур, проводиться закупівля мінеральних добрив, протруйників, паливо-мастильних матеріалів.

Сподіваюсь, що при сприятливих погодних умовах збирання урожаю буде проведено оперативно та в оптимальні строки.

   Про стан організації роботи центру надання адміністративних послуг інформувала начальник відділу надання В райдержадміністрації відбулося розширене засідання колегії  адміністративних послуг райдержадміністрації Тамара Майстер. Тамара Вікторівна зазначила, що робота Центру надання адміністративних послуг спрямована на забезпечення якісного рівня обслуговування відвідувачів. Цьому сприяє матеріальна база, підвищення кваліфікації адміністраторів та працівників суб’єктів надання адміністративних послуг. Насамперед це комфортні для відвідувачів умови, належне комп´ютерно-технічне оснащення, доступ адміністраторів до необхідних баз даних.

Центр надання адміністративних послуг працює вже більше 5 років та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».

Переваги інтегрованого надання адміністративних послуг полягають в тому, що для споживачів послуг (громадян і бізнесу) це можливість одночасного замовлення різних послуг, які можуть випливати з одного факту або життєвої ситуації. Тобто найважливіша перевага Центру - це ліквідація потреби особи звертатися до різних адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами. А також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги та мінімізація кількості звернень людини за отриманням послуг.

До безперечних переваг роботи ЦНАП можна сміливо віднести спрощене й комфортне отримання громадянами адміністративних послуг, протидію корупції та уникнення використання посередницьких послуг, повне інформування клієнтів та відвідувачів Центру з будь-яких питань, організацію інформаційного обміну даними між службами, повний контроль за здійсненням їх адміністрування, та скорочення кількості документів, що подаються замовниками в складі вхідного пакету документів.

В Центрі надання адміністративних послуг Летичівської РДА громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 161 вид послуг у різних сферах діяльності.

Протягом першого півріччя 2019 року адміністраторами Центру зареєстровано 2686 звернень, (за відповідний період 2018 року - 3436 звернень), видано  2654 результатів надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр (щодо Державної реєстрації земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру, надання відомостей з Державного земельного кадастру, видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки) –1554 (1891), реєстрація речових прав на нерухоме майно – 637 (458), реєстрація ФОП – 102 (47).

Більшість адміністративних послуг, які надаються через Центр є безкоштовними, тільки за 7 послуг стягується адміністративний збір, за рахунок якого районний бюджет за перше півріччя 2019 року поповнився на 81 900,26 тис. грн.(за весь 2018 рік – на 107 427).

В Центрі наявна можливість здійснити оплату адміністративного збору через платіжний POS-терміналПриватБанку.Переваги – зручність, економія часу та оптимізація процедури надання адміністративних послуг. Популярність безготівкових розрахунків в Центрі зростає.

За допомогою поступового налагодження взаємодії між електронними  реєстрами пришвидшується процес прийому заяв адміністраторами. Зокрема, при прийомі документів для державної реєстрації земельної ділянки до Реєстру нерухомого майна використовуються відомості про цю ділянку з реєстру Державного земельного кадастру. А при прийомі документів для державної реєстрації житлових будинків до Реєстру нерухомого майна завантажується інформація щодо цього об’єкта з Реєстру Державної будівельної інспекції. Також адміністраторами центру проводяться консультування та активно використовуються відкриті дані з інших реєстрів – судових рішень, ЄДР, ГТУ Юстиції в Хмельницькій області.

В Центрі максимально широко проводиться робота з інформування громадян шляхом розміщення довідкових інформаційних матеріалів, що значно спрощує розуміння вимог для отримання адміністративних послуг та пришвидшує процес їх отримання. Діє запис  на прийом до реєстраторів у перід відсутності даних працівників на робочих місцях. Зазначеною можливістю скористались – 127 осіб.

В Центрі надаються консультації як безпосередньо, так і в телефонному режимі. Також застосовується практика отримання заяв та надсилання результатів адміністративних послуг за допомогою поштового зв’язку.

Для зручності відвідувачів, які на прийом приходять разом з дітьми, в приміщені Центру організовано «дитячу поличку». У розпорядженні маленьких відвідувачів кольорові олівці,фломастери та розмальовки, які вони із задоволенням використовують, доки дорослі вирішують свої справи.

В райдержадміністрації відбулося розширене засідання колегіїВелика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та компетентності адміністраторів. Протягом звітного періоду адміністраторами відділу прийнято участь у нараді з питань, що виникають при прийомі документів у сфері державної реєстрації громадських формувань. Також з метою підвищення кваліфікації у відділі постійно проводяться внутрішні навчальні заходи щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та щодо впровадження надання нових адміністративних послуг. Адміністратори Центру приділяють належну увагу підвищенню своєї кваліфікації шляхом самоосвіти, постійно працюють над удосконаленням своєї роботи забезпечують комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.

Періодичне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв. Серед них – доступність та зручність інфраструктури для відвідувачів, комфортність умов та відсутність черг, наявність інформаційних матеріалів як в приміщенні Центру так і на веб-сайті, своєчасність розгляду та отримання послуг, доброзичливість та привітність персоналу, дотримання процедур надання адміністративної послуги, тощо.

З цією метою Центром проводиться декілька видів моніторингу очікувань та задоволеності громадян якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.

Відгуки, зауваження та побажання можливо залишити за допомогою:

- скриньки для звернень громадян у приміщенні Центру;

- надіславши лист на електронну пошту Центру;

- анонімного анкетування в приміщені Центру;

- залишивши відгук у книзі скарг та пропозицій.

Як свідчать результати загального моніторингу більшість опитуваних досить позитивно оцінили діяльність Центру. Так, визначили обслуговування в Центрі на рівні «відмінно» та «добре»  96,7% осіб, що прийняли участь у всіх видах опитувань, залишились незадоволеними –3,3% від загальної чисельності опитуваних.

Анкетування дозволило виявити окремі сторони процесу надання адміністративних послуг, які ще потребують доопрацювання та намітити кроки подальшої роботи щодо підвищення організаційної ефективності та якості надання послуг.

Загалом у Центрі надання адміністративних послуг створені доступні і зручні умови для швидкого вирішення будь-яких проблем громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя, унеможливлює будь-які корупційні діяння з боку посадових осіб адміністративних органів.

Працівники Центру постійно контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адміністративних послуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях. Адміністратор Центру, за допомогою телефонного зв’язку повідомляє суб’єкта звернення про прийняття рішення. Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.

Центр й надалі буде навчатись та вдосконалюватись, враховувати потреби відвідувачів, дбати про зручність та комфорт, прислухатись до побажань і зауважень.

Про стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за перше півріччя 2019 року, В райдержадміністрації відбулося розширене засідання колегіївідповідно до Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” №109/2008 від 07.02.2008р. доповідала начальник загального відділу апарату   райдержадміністрації Олена Пасічник.

Відповідно до Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та Закону України "Про звернення громадян”, пріоритетним завданням райдержадміністрації є - забезпечення та виконання законних вимог, викладених у зверненнях громадян.

В апараті, управліннях та відділах райдержадміністрації забезпечується належний облік за проходженням заяв та звернень громадян.

Прийом громадян проводиться згідно розроблених та затверджених графіків особистого та  виїзних прийомів. Проводиться "гаряча телефонна лінія  "Запитай у владиз головою та заступниками голови райдержадміністрації. 

На нарадах із начальниками відділів та управлінь районної державної адміністрації постійно наголошується про необхідність встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень громадян у підпорядкованих структурних підрозділах, додержанням  встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень із обов’язковим роз’ясненням заявникам порядку оскарження прийнятих рішень.

За перше півріччя 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 140 письмових  звернень та 20 громадян побувало на особистому прийомі в голови адміністрації та його заступників. Разом за звітний період  до райдержадміністрації надійшло 160 звернень, проти  148  за відповідний період минулого року  або на 12 звернення менше відповідного періоду минулого року.

Із загальної кількості письмових звернень позитивно вирішено – 21, дано роз’яснення по 119 зверненням.

За дорученням Хмельницької облдержадміністрації надійшло 7  письмових звернення (у відповідному періоді минулого року  таких звернень було 4), 1 звернення до Адміністрації Президента України, 109 громадян звернулися безпосередньо до Хмельницького обласного контактного центру.

Усі згадані звернення розглянуті у встановлені обласною державною адміністрацією строки, надіслані письмові відповіді заявникам та проінформовано обласну державну адміністрацію.  

За звітний період надійшло  9 колективних звернень проти  6  у минулому році.

Питанням, із якими зверталися громадяни у колективних зверненнях, було приділено особливу увагу, оскільки вони відображають найбільш гострі проблеми, що турбують жителів району.

З метою розв’язання порушених проблем керівництвом райдержадміністрації вживались відповідні заходи. Зокрема, проводились зустрічі із громадянами безпосередньо за місцем їх проживання, у трудових колективах, надавались відповідні роз’яснення під час виїзних прийомів, проводились наради із керівниками відповідальних служб для узгодження та вирішення порушених громадянами питань.

В структурі звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації, заявників хвилюють питання із: соціального захисту – 14, законності та правопорядку – 3 , комунального господарства – 5 , аграрної політики та земельних відносин – 6, житлової політики – 86, освіти та науки – 2 та інших - 19.   

З початку року головою та заступниками голови адміністрації проведено  6 виїзних прийомів громадян. У складі груп брали участь відповідальні посадові особи  управління соціального захисту населення, відділу гуманітарного розвитку та охорони здоров'я районної державної адміністрації, управління АПР та ЕПР, бюро правової допомоги, тощо. Жителі віддалених населених пунктів мали можливість порушити нагальні проблеми перед посадовими особами місцевих органів виконавчої влади.

Питання, із якими звертаються громадяни під час виїзних прийомів, переважно були вирішені відразу, надані консультації та роз’яснення. На питання, які потребують додаткового вивчення, головою райдержадміністрації та заступниками дані доручення керівникам відповідних служб. Так, за результатами проведених виїзних прийомів громадян головою адміністрації надано 6 доручень відповідним посадовим особам по питаннях, що знаходяться у їх компетенції.

Загалом, неодноразово були відвідані населені пункти,  трудові колективи установ і організацій району. На виїзних прийомах побувало 53 мешканці району.

З метою поліпшення роботи щодо інформованості населення про діяльність місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підвищення рівня довіри людей, з початку року проведено 4 прямих телефонних ліній "Запитай у влади”  жителів району з головою  та заступниками голови районної державної адміністрації. На "гарячу” телефонну лінію звернулось 4 громадянина  із актуальних життєвих питань щодо призначення субсидії та розрахунку пільг інваліду І групи.

Питання по роботі зі зверненнями громадян відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008р №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» систематично, а саме двічі на рік заслуховується на засіданнях колегії райдержадміністрації.

З метою підвищення рівня правових знань та забезпечення можливості отримання безоплатної правової допомоги, у вигляді консультацій спеціалістів, при райдержадміністрації працює громадська приймальня. Правову допомогу надано 22 громадянам, зокрема з питань трудового, земельного, сімейного, житлового та пенсійного законодавства.

Відповідно до п.3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.07.2008 року №309/2008-р створена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Забезпечено її роботу не рідше одного разу на місяць. Так, протягом першого півріччя 2019 року  проведено 5 засідань згаданої комісії.

На виконання п.2 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 запроваджено постійний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян районною державною адміністрацією, їх структурними підрозділами, та періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді керівників структурних підрозділів, а також селищних голів про стан роботи зі зверненнями громадян. 

 З питань роботи зі зверненнями громадян постійно надається методична та практична допомога виконкомам селищних рад, управлінням, відділам, іншим структурним підрозділам райдержадміністрації.

Райдержадміністрацією у поточному році надано практичну допомогу 5 структурним підрозділам (наявні довідки за наслідками перевірок). За результатами підготовлено довідки заступнику голови адміністрації.

Щоквартально підводяться підсумки роботи зі зверненнями, готуються довідки і надсилаються виконкомам селищних рад району. Це питання висвітлюється на сторінках "Летичівської газета” та на офіційному сайті районної державної адміністрації.

За результатами роботи колегії було прийнято розпорядження та протокольні рішення.

 



 
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Поділитися новиною в соціальних мережах:
Інші новини по темі:
    {related-news}
Новини світу та України:
 Друкувати

Мова сайту

Електронна пошта

Логін:
Пароль:

Для людей з вадами зору


Наша адреса

Летичівська РДА
31500, смт.Летичів,
Хмельницької області
вул.Героїв Крут, б.2/1
тел.: (03857) 2-05-31
факс: (03857) 2-01-15
e-mail: adm@letadm.gov.ua, letadm@ukr.net
сайт: letadm.gov.ua
Розпорядок роботи:
понеділок - четвер:
з 8:00 до 17:15 год.
п’ятниця: з 8:00 до 16:00
перерва: з 12:00 до 13:00
вихідні дні: субота, неділя
Ми на Фейсбук

Рекомендовані ресурси

Президент України

Урядовий портал

Верховна рада України

Хмельницька ОДА

Доступні ліки

Національна академія державного управління при Президентові України

Тепло

Інтерактивна карта

Єдиний веб-портал використання бюджетних коштів

Міністерство оборони України

Національне агенство з питань запобігання корупції

НАДУ

Мережа Партнерство Україна-НАТО

Інформація для громадян із східних областей та АР Крим

Урядова телефонна гаряча лінія

Державний реєстр виборців

Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України

Державна служба України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції

Інформація відповідно до Закону України Про очищення влади

Національна дитяча гаряча лінія

Інтерактивної інвестиційної карти з енергоефективності та відновлювальної енергетики України

БФ Зміни одне життя Україна

Прийміть дитину у родину

Прийміть дитину у родину

Президентський вісник

demo

Актуальна інформація про діяльність Президента України, центральних органів виконачої влади.

Детальніше... 

Новини Хмельницької ОДА

demo

Найсвіжіші новини про роботу Хмельницької обласної державної адміністрації, обласних структур.

Детальніше... 

Наш анонс подій

demo

Анонс подій Летичівської районної державної адміністрації на найближчий період

Детальніше... 

Летичівщина туристична

demo

Найбільш повна інформація про історико-культурні та природно-туристичні місця Летичівщини.

Детальніше...