Пароль        Реєстрація на сайті!    Забули пароль?












Архів новин

Січень 2019 (36)
Грудень 2018 (80)
Листопад 2018 (77)
Жовтень 2018 (109)
Вересень 2018 (83)
Серпень 2018 (62)

Рекомендуємо переглянути

95 років Летичівському району
Реформа децентралізації влади
Конституція України

Герої не вмирають

Сторінка памяті жертв Голодомору

Безоплатна правова допомога
Я маю право

Календар новин

«    Січень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Карта Летичівського району

karta rayonu

Опитування

Яка інформація цікавить вас найбільше :
Допомоги, виплати, субсидія
Оздоровлення
Робота
Спорт
Програми для громадських організацій
Дозвілля
Підприємницька діяльність
Культура
Житло
Освіта
Політика
Державна служба

Карта відвідувань

Символи України

Символи Летичівщини

loader_mini
1 2 3 4 5 6 7
Летичівська райдержадміністрація » Підсумки роботи zg » Про стан роботи із зверненнями громадян за 2018 рік
Про стан роботи із зверненнями громадян за 2018 рік
Додав: info | 10-01-2019, 15:48 | Переглядів: 26 | Коментарів: 0

Виконання Закону України "Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008  "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”  знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

Протягом 2018 року до районної державної адміністрації, районної ради, виконкомів селищних  надійшло 2675 пропозицій, заяв і скарг громадян, з них 695 звернень (26%)  – на особистому прийомі. Порівняно з минулим роком їх кількість збільшилась на  375 звернень.

Зокрема,  до районної державної адміністрації надійшло 158 письмових  звернень, 40 громадян побували на особистому прийомі в голови адміністрації та його заступників. Всього до райдержадміністрації надійшло 198 звернень, що на 1 звернення більше ніж минулого року.

За дорученням Хмельницької облдержадміністрації надійшло 15 письмових звернень, або 7,6 %.  У відповідному періоді минулого року  таких звернень було 18  від загальної кількості письмових звернень. Жодного звернення не надійшло від   Адміністрації Президента України та 140 громадян звернулися безпосередньо до Хмельницького обласного контактного центру. Усі згадані звернення розглянуті у встановлені обласною державною адміністрацією строки, надіслані письмові відповіді заявникам та проінформовано обласну державну адміністрацію.

Із загальної кількості письмових звернень позитивно вирішено – 36, роз’яснено - 159.  В порівнянні з минулим роком кількість письмових звернень до районної державної адміністрації зменшилася на 6 звернень.

До виконкомів селищних  рад надійшло 1814 (- 204) письмових звернень,  на особистому прийомі побувало 640  громадян (+368).

До районної ради надійшло 8 письмових звернень (-8), на особистому прийомі побувало 15 громадян (+0). Всього до місцевих рад надійшло 23 звернень, що на 8 звернень менше у порівнянні з 2017 роком.

Разом по району до органів державної влади та органів місцевого самоврядування надійшло 2675 звернень громадян ( ­­+ 157 як в минулому році), в т.ч. письмових звернень 1980 (- 218) звернень, отриманих на особистому прийомі 695 ( + 375 як в минулому році ).

Із загальної кількості 198 звернень, які надійшли до райдержадміністрації – повторних - 2.  

Колективних звернень надійшло по району 88  (3,3%), що на 7 більше  ніж минулого року, з них 13 - до райдержадміністрації , 6 - до районної ради (+4), 69 - до селищних рад.

Питанням, із якими зверталися громадяни у колективних зверненнях, було приділено особливу увагу, оскільки вони відображають найбільш гострі проблеми, що турбують жителів району. Зокрема у колективних заявах громадяни піднімали питання щодо,  придбання чи повернення автомобіля на ФАП у с.Новокостянтинів, присвоєння земельних ділянок, правомірності спів фінансування асфальтного заводу та автосполучення з районним центром с.Лисогірка, щодо встановлення світлофора, відновлення автобусного сполучення також неналежного забезпечення директором школи освітнього процесу, тощо.

З метою розв’язання порушених проблем керівництвом райдержадміністрації вживались відповідні заходи. Зокрема проводились зустрічі із громадянами безпосередньо за місцем їх проживання, у трудових колективах, надавались відповідні роз’яснення під час виїзних прийомів, проводились наради із керівниками відповідальних служб для узгодження та вирішення піднятих громадянами питань.

Всього по району надійшло 1583   звернень від громадян різних пільгових категорій або 59,2% від усіх звернень. Із загальної кількості заявників: 231 – від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій , 86 – від інвалідів І, ІІ та ІІІ групи, 853 – від ветеранів праці, 323 – від дітей війни, 85 – від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь, від учасників ліквідації наслідків  аварії  на ЧАЕС  та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи 5.

До районної державної адміністрації від пільгових категорій громадян надійшло: 1 – від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій, 2 – від інвалідів І, ІІ та ІІІ групи ,  23 – від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь.

До селищних рад від цієї категорії громадян надійшло 1554 звернень, до районної ради – 3. В них піднімалися питання щодо виділення земельної ділянки, надання матеріальної допомоги учасникам АТО та Чорнобильцям, надання  допомоги на поховання, померлих громадян які ніде не працювали,  тощо.

Всього по району порушено у зверненнях 2675 питань (+ 157 більше ніж минулого року), з них: у райдержадміністрації 198 (7%), у виконкомах селищних рад – 2454  (92%), у районній раді – 23  питання (1%).

Переважно питання стосувались:

аграрної політики і земельних відносин   972 (36%) – розрахунки за земельні і майнові паї, присвоєння земель, виділення і користування земельними ділянками, надання дозволу на розробку технічки, видачі дубліката державного акту на земельну ділянку, з них  до райдержадміністрації – 9 (- 26).

27 (1%) - питання транспорту і зв’язку (8 - до райдержадміністрації) щодо поганої якості дорожнього покриття, відсутність автосполучень, освітлення вулиць,з питань щодо пільгового проїзду.

16 (0,6%) – питання фінансової, податкової,митної політики.

371 ( або 14%) звернень надійшло з питання соціального захисту, зокрема питання надання державних соціальних допомог одиноким матерям та багатодітним. До адміністрації з питаннями цієї категорії звернулося 30 громадян (- 140).

232 (9%) - з питань праці і заробітної плати (1 - до райдержадміністрації) громадяни зверталися щодо надання довідки по зарплаті, тощо.

107 (4%) - звернень надійшло з питання охорони здоров’я, з них 0 - до райдержадміністрації.

 275 (10,3%) - стосується питань комунального  господарства, з них 14 надійшло до адміністрації. Це утримання та ремонт доріг, ремонт мереж водопостачання та водовідведення, утримання комунального житлового фонду тощо.

171 (6,4%) - звернень з питання житлової політики, з них 105 - до райдержадміністрації. Це поліпшення житлових умов,  експлуатації житлового будинку, надання субсидій, тощо.

15 (0,6%) - звернень надійшло з питання екології та природних ресурсів, з них 3 – до райдержадміністрації. Більшість це питання по вирубці лісів, забруднення фекаліями.

30 (1,1%) - звернення надійшло з питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, з яких 1 - до райдержадміністрації, у цій категорії переважають питання, що потребують судового розгляду та вирішення їх правоохоронними органами.

24 (0,9%) звернень з питання сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту.

53 (2%) звернень надійшло з питання освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, з них до адміністрації – 3. Це забезпечення директором школи належного освітнього процесу, звільнення приміщення дитячого садочка, тощо.

Інші питання  в структурі звернень громадян становлять 377 або 14,1 % , в т.ч. 12 - до райдержадміністрації.

З початку року головою райдержадміністрації та заступниками проведено  11 виїзних прийомів громадян. Жителі віддалених населених пунктів мали можливість порушити нагальні проблеми перед посадовими особами місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. 

Питання, із якими звертаються громадяни під час виїзних прийомів, переважно були вирішені відразу, надані консультації та роз’яснення. На питання, які потребують додаткового вивчення, головою райдержадміністрації та заступниками дані доручення керівникам відповідних служб. Вони зареєстровані, за їх виконанням здійснюється постійний контроль.  Так, за результатами проведених виїзних прийомів громадян головою адміністрації підписано 18 доручень відповідним посадовим особам по питаннях що знаходяться у їх компетенції.

Загалом, неодноразово були відвідані усі села та селищні ради, трудові колективи установ і організацій району. На виїзних прийомах побувало 89 жителів району.

З метою поліпшення роботи щодо інформованості населення про діяльність місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підвищення рівня довіри людей, з початку року проведено 35  прямих телефонних ліній "Запитай у влади”  жителів району з головою  та заступниками районної державної адміністрації. На "гарячу” телефонну лінію  звернулось 35 громадяни із актуальних життєвих питань.

Питання по роботі зі зверненнями громадян систематично, а саме двічі на рік заслуховується на засіданнях колегії райдержадміністрації. Зокрема, питання "Про стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах місцевих рад району за 2018 рік, відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008р №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розглядалось на колегії районної державної адміністрації 26 січня 2018 року та прийняте розпорядження голови районної державної адміністрації  від 31 січня  2018 року  №23/2018-р "Про стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах місцевих рад району за 2018 рік, відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008р №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування та питання "Про стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за перше півріччя 2018 року, відповідно до Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” №109/2008 від 07.02.2008р” розглядалось на колегії районної державної адміністрації 27 липня 2018 року та прийняте протокольне рішення за підсумками колегії районної державної адміністрації від 27 липня 2018  року №42/02-06-1811/2018.

З метою підвищення рівня правових знань та забезпечення можливості отримання безоплатної правової допомоги, у вигляді консультацій спеціалістів при райдержадміністрації працює громадська приймальня. Правову допомогу надано 63 громадянина, зокрема з питань трудового, земельного, податкового, сімейного, житлового та пенсійного законодавства.

На стендах розміщені графіки прийому громадян керівниками, посадовими особами місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Постійно надається методична та практична допомога виконкомам місцевих органів самоврядування, управлінням, відділам, іншим структурним підрозділам райдержадміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян.

 Також, на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в райдержадміністрації проведена наступна робота:

-   відповідно до п.3 Указу, розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.07.2008 року №309/2008-р створена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Забезпечено її роботу не рідше одного разу на місяць (так, протягом січня - грудня 2018 року  проведено 12 засідань такої комісії);

- на виконання п.2 запроваджено постійний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян районною державною адміністрацією та їх структурними підрозділами та періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді керівників структурних підрозділів, а також було запроваджено особисті доповіді селищних голів про стан роботи зі зверненнями громадян.    

 Загальним відділом щоквартально підводяться підсумки роботи зі зверненнями, готувалися довідки і надсилалися виконкомам селищних рад району. Такі питання висвітлювалися на сторінках "Летичівської газети” та на офіційному сайті районної державної адміністрації.

Діловодство із зверненнями громадян в райдержадміністрації, в її відділах та управліннях ведеться згідно Інструкції. Всі звернення, які надійшли до районної державної адміністрації вирішуються оперативно, даються письмові відповіді заявникам.

У 2018 році загальним відділом Летичівської райдержадміністрації було опубліковано 4 матеріали по висвітленню роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації та її структурних підрозділах.

 

 

 

Голова адміністрації                                                                                І.Матлаєва

 

 



 
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Поділитися новиною в соціальних мережах:
Інші новини по темі:
Новини світу та України:
 Друкувати

Мова сайту

Електронна пошта

Логін:
Пароль:

Для людей з вадами зору


Голова адміністрації

Вітання голови адміністрації Вітання голови адміністрації

Наша адреса

Летичівська РДА
31500, смт.Летичів,
Хмельницької області
вул.Героїв Крут, б.2/1
тел.: (03857) 2-05-31
факс: (03857) 2-01-15
e-mail: adm@letadm.gov.ua, letadm@ukr.net
сайт: letadm.gov.ua
Розпорядок роботи:
понеділок - четвер:
з 8:00 до 17:15 год.
п’ятниця: з 8:00 до 16:00
перерва: з 12:00 до 13:00
вихідні дні: субота, неділя
Ми на Фейсбук

Рекомендовані ресурси

Президент України

Урядовий портал

Верховна рада України

Хмельницька ОДА

Доступні ліки

Президент України

Тепло

Інтерактивна карта

Єдиний веб-портал використання бюджетних коштів

Міністерство оборони України

Національне агенство з питань запобігання корупції

НАДУ

Мережа Партнерство Україна-НАТО

Інформація для громадян із східних областей та АР Крим

Урядова телефонна гаряча лінія

Державний реєстр виборців

Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України

Державна служба України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції

Інформація відповідно до Закону України Про очищення влади

Національна дитяча гаряча лінія

Інтерактивної інвестиційної карти з енергоефективності та відновлювальної енергетики України

БФ Зміни одне життя Україна

Прийміть дитину у родину

Прийміть дитину у родину

Президентський вісник

demo

Актуальна інформація про діяльність Президента України, центральних органів виконачої влади.

Детальніше... 

Новини Хмельницької ОДА

demo

Найсвіжіші новини про роботу Хмельницької обласної державної адміністрації, обласних структур.

Детальніше... 

Наш анонс подій

demo

Анонс подій Летичівської районної державної адміністрації на найближчий період

Детальніше... 

Летичівщина туристична

demo

Найбільш повна інформація про історико-культурні та природно-туристичні місця Летичівщини.

Детальніше...