Пароль        Реєстрація на сайті!    Забули пароль?












Рекомендуємо переглянути

95 років Летичівському району
Реформа децентралізації влади
Конституція України

Герої не вмирають

Сторінка памяті жертв Голодомору

Безоплатна правова допомога
Я маю право

Календар новин

«    Серпень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

Карта Летичівського району

karta rayonu

Опитування

Яка інформація цікавить вас найбільше :
Допомоги, виплати, субсидія
Оздоровлення
Робота
Спорт
Програми для громадських організацій
Дозвілля
Підприємницька діяльність
Культура
Житло
Освіта
Політика
Державна служба

Карта відвідувань

Символи України

Символи Летичівщини

loader_mini
1 2 3 4 5 6 7
Летичівська райдержадміністрація » Новини » Під головуванням голови райдержадміністрації Ірини Матлаєвої відбулося засідання колегії райдержадміністрації
Під головуванням голови райдержадміністрації Ірини Матлаєвої відбулося засідання колегії райдержадміністрації
Додав: info | 27-07-2018, 13:18 | Переглядів: 36 | Коментарів: 0

Під головуванням голови райдержадміністрації Ірини Матлаєвої відбулося засідання колегії райдержадміністрації

Сьогодні під головуванням голови районної державної адміністрації Ірини Матлаєвої відбулося засідання колегії райдержадміністрації. Участь у засіданні взяли голова районної ради Альона Хавхун, члени колегії, керівники територіальних органів ЦОВВ та керівники структурних підрозділів адміністрації.

Під час засідання колегії розглянуто питання: про стан організації роботи центру надання адміністративних послуг; про стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за перше півріччя 2018 року, відповідно до Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” №109/2008 від 07.02.2008р. та про хід проведення жнив у агропромислових підприємствах району.

Про стан організації роботи центру надання адміністративних послуг доповідала начальник відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації Тамара Майстер, яка зазначила, що одним із основних напрямків нової політики державного управління, визначених Програмою діяльності Кабінету Міністрів України, є децентралізація влади з максимальною передачею функцій на місцевий рівень.Під головуванням голови райдержадміністрації Ірини Матлаєвої відбулося засідання колегії райдержадміністрації

З адміністративно-територіальними перетвореннями, децентралізацією повноважень владних структур невід’ємно пов’язано реформування системи адміністративних послуг. Практично всі громадяни країни є споживачами адміністративних послуг і від якості та комфортності надання таких послуг залежать стандарти життя людей та їх ставлення до влади.

Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) створено  та функціонують в кожному районному центрі та місті обласного підпорядкування Хмельницької області, розпочато роботу по створенню ЦНАПів при об’єднаних територіальних громадах.

Минуло вже 5 років як набрав чинності  Закон України "Про адміністративні послуги", який  розроблено з метою створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг, запобігання проявам корупції під час надання адміністративних послуг. Цим  Законом  визначено основні засади діяльності суб'єктів надання адміністративних послуг, прав і обов'язків фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг. 

На виконання цього закону й діє при райдержадміністрації  Центр надання адміністративних послуг –  постійно діючий робочий орган районної державної адміністрації, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Ця взаємодія здійснюється через функціонування єдиного місця в районі, в якому будь-який громадянин або юридична особа зможе спокійно подати чіткий перелік документів і через визначений період (1 – 30 днів, в залежності від складності) отримати бажаний результат.

Як свідчить практика, ЦНАПи забезпечують зручні умови для отримання адміністративних послуг споживачами, спрощують процедури вирішення справ і зменшують ризики корупції. Завдяки цьому відбувається перетворення бюрократичного апарату на сервісну інституцію, орієнтовану на потреби громадян.

Головою Летичівської районної державної адміністрації 22.07.2013 року  за №266/2013-р прийнято розпорядження "Про утворення центру надання адміністративних послуг”.

В своїй діяльності Центр надання адміністративних послуг керується Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», розпорядженнями обласної та районної адміністрацій.

Рішенням районної ради шостого скликання від 29.08.2013 року                  №1-23/2013 в районі прийнято Програму створення та функціонування Центру надання адміністративних послуг в Летичівському районі на 2013-2015 роки та  виділено співфінансування з районного бюджету у розмірі 40 000 грн. (38087 грн, - на придбання меблів та офісної техніки для ЦНАП, 1913 грн. – на капітальний ремонт приміщення). Профінансовано 100%…

Також Рішенням районної ради сьомого скликання від 21 лютого 2017 року                 №10-13/2017 в районі прийнято Програму сприяння функціонуванню Центру надання адміністративних послуг в Летичівському районі на 2017-2018 роки. Здійснюються заходи щодо реалізації даної програми.

Для зручності надання адміністративних послуг облаштовано приміщення Центру на першому поверсі приміщення районної ради, яке складається з відкритої частини, яка в свою чергу, відповідно до вимог розподілена на зону очікування, інформування, прийому, обслуговування та робочої зони. Створено 7 робочих місць для роботи суб’єктів надання адміністративних послуг, забезпечено комп’ютерною (4 ПК) та офісною технікою (2 принтери). Також облаштовано 8 стендів  та заповнено їх інформаційними матеріалами. Суб’єктами надання адміністративних послуг розроблено інформаційні картки, надано ілюстративні, роздаткові матеріали, бланки заяв із зразками їх заповнення.

Час прийому суб’єктів звернень у Центрі, відповідно до законодавства,  становить п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід. що є зручним  для населення. У Центрі надання адміністративних послуг враховано передбачені законодавством вимоги, враховано зручності для людей з обмеженими фізичними можливостями.

До роботи у Центрі залучені 12 суб’єктів надання адміністративних послуг, разом надається в Центрі 160 адміністративних послуг. Перелік адміністративних послуг, які надаються у Центрі, визначається головою районної державної адміністрації та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України. Цей перелік постійно змінюється відповідно до змін законодавства та потреб громадян.

Так останньою редакцією було додано послуги Хмельницького бюро технічної інвентаризації:

У подальшому серед основних завдань реформування сфери адміністративних послуг є збільшення переліку адмінпослуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків та видатків на їх надання,  впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

Для ефективної роботи Центру затверджено Регламенти взаємодії між центром та суб’єктами надання адміністративних послуг та визначено принцип роботи закріплених працівників і порядок їх взаємодії з Центром.

Періодично  проводяться зустрічі з суб’єктами надання адміністративних послуг - органів виконавчої влади, шодо розгляду основних положень Закону України  «Про адміністративні послуги», про новини в законодавсві та про подальшу співпрацю.

За перше півріччя 2018 року до ЦНАПу надійшло 3436 зверненнь (за 2017 рік було 3493). Видано 3397 результатів надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 927 (564) та послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр (щодо Державної реєстрації земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру, надання відомостей з Державного земельного кадастру, видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки) – 1891 (2151), реєстрація ФОП – 47 (330), реєстрація речових прав на нерухоме майно – 458 (257).

Адміністратори контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях.

В Центрі надаються консультації як безпосередньо, так і в телефонному режимі. Також застосовується практика отримання заяв та надсилання результатів адміністративних послуг за допомогою поштового зв’язку.

Ми постійно проводимо аналіз ефективності нашої роботи, обмінюємось досвідом з колегами інших районів області і використовуємо у своїй практиці їхні найкращі напрацювання. З метою обміну досвідом щодо організації роботи кращих практик ЦНАПів приймали участь у поїздці до м. Івано-Франківська та в робочій нараді у м. Хмельницькому щодо якості надання адміністративних послуг.

Основні проблемні питання в роботі ЦНАП на сьогодні, в основному, пов’язані з неузгодженістю норм діючого законодавства в сфері надання адміністративних послуг. Користуючись нагодою, хочу повідомити, що Держзгеокадастром крім  електронної послуги «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку» вже є можливість отримати електронну послугу «Замовлення нормативно-грошової оцінки земельної ділянки» та «Державна реєстрація емельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку» через  Публічну кадастрову карту, яка розміщена на офіційному сайті Держгеокадастру на земельну ділянку, розташовану в будь-якому регіоні України та отримують витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку у найближчому до них  Центрі надання адміністративних послуг.

Раніше замовлення цих послуг відбувалося лише за місцем безпосереднього розташування ділянки, що призводило до втрат часу. Можливість замовлення послуги онлайн скоротило процедуру оформлення до декількох хвилин.

В центрі працюють адміністратори, які готові вислухати громадян, проконсультувати та надати послуги. Повідомляйте про те, що всі мають можливість  отримати такі послуги.

Під головуванням голови райдержадміністрації Ірини Матлаєвої відбулося засідання колегії райдержадміністраціїПро стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за перше півріччя 2018 року, відповідно до Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” №109/2008 від 07.02.2008р. інформувала керівник апарату  райдержадміністрації Олена Федоренко.

В апараті, управліннях та відділах райдержадміністрації забезпечується належний облік за проходженням заяв та звернень громадян.

Прийом громадян проводиться згідно розроблених та затверджених графіків особистого та  виїзних прийомів. Проводиться "гаряча” телефонна лінія  "Запитай у влади” з головою та заступниками голови райдержадміністрації. 

За перше півріччя 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 103 письмових звернень та 45 громадян побувало на особистому прийомі в голови адміністрації та його заступників. Разом за звітний період  до райдержадміністрації надійшло 148 звернень, проти  114  за відповідний період минулого року  або на 34 звернення менше відповідного періоду минулого року.

Із загальної кількості письмових звернень позитивно вирішено – 61, дано роз’яснення по 42 зверненням.

За дорученням Хмельницької облдержадміністрації надійшло 4  письмових звернення (у відповідному періоді минулого року  таких звернень було 7), 2 звернення до Адміністрації Президента України, 78 громадяни звернулися безпосередньо до Хмельницького обласного контактного центру.

Усі згадані звернення розглянуті у встановлені обласною державною адміністрацією строки, надіслані письмові відповіді заявникам та проінформовано обласну державну адміністрацію.  

За звітний період надійшло  6 колективних звернень проти  8  у минулому році.

Питанням, із якими зверталися громадяни у колективних зверненнях, було приділено особливу увагу, оскільки вони відображають найбільш гострі проблеми, що турбують жителів району. Зокрема у колективних заявах громадяни піднімали питання щодо придбання чи повернення автомобіля на ФАП у с.Новокостянтинів, присвоєння земельних ділянок, правомірності розміщення асфальтного заводу поблизу житлових будинків, автосполучення с.Лисогірка з районним центром,  реєстрації земельних ділянок, встановлення світлофора, забезпечення автосполученням, звільнення приміщення для садочка.

З метою розв’язання порушених проблем керівництвом райдержадміністрації вживались відповідні заходи. Зокрема, проводились зустрічі із громадянами безпосередньо за місцем їх проживання, у трудових колективах, надавались відповідні роз’яснення під час виїзних прийомів, проводились наради із керівниками відповідальних служб для узгодження та вирішення піднятих громадянами питань.

В структурі звернень громадян, які надійшли  до райдержадміністрації, заявників хвилюють питання із: соціального захисту – 65, законності та правопорядку – 3 , комунального господарства – 7 , транспорту і зв’язку - 4 ,  аграрної політики та земельних відносин – 5, житлової політики – 1, освіти та науки – 2, охорони здоров’я – 11 та інших - 5.   

З початку року головою та заступниками голови адміністрації проведено  7 виїзних прийомів громадян. У складі груп брали участь відповідальні посадові особи бюро правової допомоги, управління соціального захисту населення, відділу освіти, молоді, спорту та культури районної державної адміністрації, головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області, Головного управління Пенсійного фонду України в Хельницької області, тощо. Жителі віддалених населених пунктів районну мали можливість особисто порушити нагальні проблеми перед посадовими особами органів виконавчої влади. 

Питання, із якими звертаються громадяни під час виїзних прийомів, переважно були вирішені відразу, надані консультації та роз’яснення. На питання, які потребують додаткового вивчення, головою райдержадміністрації та заступниками дані доручення керівникам відповідних служб. Так, за результатами проведених виїзних прийомів громадян головою адміністрації надано 13 доручень відповідним посадовим особам по питаннях, що знаходяться у їх компетенції.

Загалом, неодноразово були відвідані населені пункти,  трудові колективи установ і організацій району. На виїзних прийомах побувало 68 мешканці району.

З метою поліпшення роботи щодо інформованості населення про діяльність місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підвищення рівня довіри людей, з початку року проведено 20  прямих телефонних ліній "Запитай у влади”  жителів району з головою  та заступниками голови районної державної адміністрації. На "гарячу” телефонну лінію звернулось 20 громадян  із актуальних життєвих питань:   з      питань щодо надання субсидії, очисних споруд, допомога на лікування,плата за газопостачання, ремонту доріг, міського автосполучення, тощо.

З метою підвищення рівня правових знань та забезпечення можливості отримання безоплатної правової допомоги, у вигляді консультацій спеціалістів, при райдержадміністрації працює громадська приймальня. Правову допомогу надано 24 громадянам, зокрема з питань трудового, земельного, сімейного, житлового та пенсійного законодавства.

Відповідно до п.3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.07.2008 року №309/2008-р створена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Забезпечено її роботу не рідше одного разу на місяць. Так, протягом І півріччя 2018 року  проведено 6 засідань згаданої комісії.

На виконання п.2 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 запроваджено постійний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян районною державною адміністрацією, їх структурними підрозділами, та періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді керівників структурних підрозділів, а також селищних голів про стан роботи зі зверненнями громадян. 

 З питань роботи зі зверненнями громадян постійно надається методична та практична допомога виконкомам селищних рад, управлінням, відділам, іншим структурним підрозділам райдержадміністрації.

Райдержадміністрацією у поточному році надано практичну допомогу 4 структурним підрозділам (наявні довідки за наслідками перевірок). За результатами підготовлено довідки заступнику голови адміністрації.

Щоквартально підводяться підсумки роботи зі зверненнями, готуються довідки і надсилаються виконкомам селищних рад району. Це питання висвітлюється на сторінках "Летичівської газета” та на офіційному сайті районної державної адміністрації.

Про хід проведення жнив у агропромислових підприємствах району інформував начальник управління агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Віктор Колесник, який зазначив, що після завершення посівних робіт сільськогосподарські підприємства району включились в підготовку до проведення збирання врожаю 2018 року.Під головуванням голови райдержадміністрації Ірини Матлаєвої відбулося засідання колегії райдержадміністрації

З метою забезпечення своєчасного та якісного проведення збирання відділом організації виробництва та маркетингу сільськогосподарської продукції розроблений робочий план проведення збирання урожаю, розроблені та направлені в господарства заходи з охорони праці та пожежної безпеки при збиранні урожаю.

Для координації дій по підготовці і проведенню жнив створений районний оперативний штаб із числа працівників управління агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів і споріднених служб.

В процесі підготовки до жнив сільськогосподарськими підприємствами  було проведено ремонт зернозбиральної, зерноочисної техніки, сушарок, проведено побілку та дезинсекція складських приміщень, придбано необхідну кількість паливно-мастильних матеріалів.

В цілому по району до збирання в цьому році підлягає 12482 га , в т.ч. ранніх зернових культур 9593 гата 2889 гаріпаку , по сільськогосподарських підприємствах 11138 га.

В агроформуваннях району налічується 31 зернозбиральний комбайн. Згідно розрахунків по району середнє навантаження  на один комбайн становить 359 га. Для оперативного проведення збиральних робіт агроформування залучають додаткові  комбайни. На сьогодні в районі вже працює 14 залучених комбайнів.

Для перевезення зерна в сільськогосподарських підприємствах району налічується 52 автомобіля.

На сьогодні більшість сільськогосподарських підприємств активно включились в проведення збиральних робіт. 

Завершено збирання озимого ячменю. Його  зібрано на площі 190га, при середній урожайності 37 ц\га.

Горох зібрано на площі 120 га (67%), середня урожайність становить 22 ц/га. Не зібраний горох в СТОВ «Кудинка».

Озиму пшеницю зібрано на площі 3,0 тис.га (37%), середня урожайність становить 50,4 ц\га. По урожайності лідирують ТОВ «Агро Форте», ТОВ «Летичів Агро» - 56 – 60 ц\га.

В цілому по району ранніх зернових зібрано на площі 3,3 тис. га (35%), середня урожайність становить 48,6 ц\га.

Завершились ріпакові жнива. Його зібрано на площі 2,9 тис га, середня урожайність становить 28 ц\га. В СТОВ «Промінь» урожайність становить 31ц\га, в ТОВ «Обрій» - 18 ц\га, ТОВ «Летичів Агро» - 30 ц/га.

Одночасно із збиранням в агроформуваннях проводиться підготовка  до посіву озимих культур. Їх заплановано посіяти на площі 10 тис.га, в тому числі озимих зернових 7000 га, озимого ріпаку – 3000 га.

 На сьогодні підготовлено грунту під посів – 3000 га (33%), готується насіння озимих зернових культур, проводиться закупівля мінеральних добрив, протруйників, паливо-мастильних матеріалів.

При сприятливих погодних умовах збирання  урожаю буде проведено оперативно та в оптимальні строки.

У підсумку розгляду  питань прийнято протокольні рішення.

 

 



 
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Поділитися новиною в соціальних мережах:
Інші новини по темі:
Новини світу та України:
 Друкувати

Мова сайту

Електронна пошта

Логін:
Пароль:

Голова адміністрації

Вітання голови адміністрації Вітання голови адміністрації

Наша адреса

Летичівська РДА
31500, смт.Летичів,
Хмельницької області
вул.Героїв Крут, б.2/1
тел.: (03857) 2-05-31
факс: (03857) 2-01-15
e-mail: adm@letadm.gov.ua
сайт: letadm.gov.ua
Розпорядок роботи:
понеділок - четвер:
з 8:00 до 17:15 год.
п’ятниця: з 8:00 до 16:00
перерва: з 12:00 до 13:00
вихідні дні: субота, неділя
Ми на Фейсбук

Рекомендовані ресурси

Президент України

Урядовий портал

Верховна рада України

Хмельницька ОДА

Доступні ліки

Президент України

Тепло

Інтерактивна карта

Єдиний веб-портал використання бюджетних коштів

Міністерство оборони України

Національне агенство з питань запобігання корупції

НАДУ

Мережа Партнерство Україна-НАТО

Інформація для громадян із східних областей та АР Крим

Урядова телефонна гаряча лінія

Державний реєстр виборців

Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України

Державна служба України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції

Інформація відповідно до Закону України Про очищення влади

Національна дитяча гаряча лінія

Інтерактивної інвестиційної карти з енергоефективності та відновлювальної енергетики України

БФ Зміни одне життя Україна

Прийміть дитину у родину

Прийміть дитину у родину

Статистика відвідувань



Президентський вісник

demo

Актуальна інформація про діяльність Президента України, центральних органів виконачої влади.

Детальніше... 

Новини Хмельницької ОДА

demo

Найсвіжіші новини про роботу Хмельницької обласної державної адміністрації, обласних структур.

Детальніше... 

Наш анонс подій

demo

Анонс подій Летичівської районної державної адміністрації на найближчий період

Детальніше... 

Летичівщина туристична

demo

Найбільш повна інформація про історико-культурні та природно-туристичні місця Летичівщини.

Детальніше...