Пароль        Реєстрація на сайті!    Забули пароль?












Рекомендуємо переглянути

Реформа децентралізації влади
Конституція України

Сторінка памяті жертв Голодомору

Безоплатна правова допомога

Календар новин

«    Серпень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Нас знайти


Переглянути Летичівська районна державна адміністрація на карті більшого розміру

Карта Летичівського району

karta rayonu

Опитування

Яка інформація цікавить вас найбільше :
Допомоги, виплати, субсидія
Оздоровлення
Робота
Спорт
Програми для громадських організацій
Дозвілля
Підприємницька діяльність
Культура
Житло
Освіта
Політика
Державна служба

Карта відвідувань

Символи України

Символи Летичівщини

loader_mini
1 2 3 4 5 6 7
Летичівська райдержадміністрація » Новини » Відбулося засідання колегії райдержадміністрації
Відбулося засідання колегії райдержадміністрації
Додав: info | 27-07-2017, 16:20 | Переглядів: 46 | Коментарів: 0

Відбулося засідання колегії райдержадміністрації27 липня під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Йосипа Антошевського, за участі заступника голови районної державної адміністрації Людмили Бойко відбулося розширене засідання колегії райдержадміністрації.

    Під час засідання колегії розглянуто чотири питання, зокрема: Про хід проведення жнив у агропромислових підприємствах району, інформував присутніх начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації  Віктор Колесник.З інформації Віктора Григоровича відомо, що В цілому по району до збирання в цьому році підлягає 10518 га , в т.ч. ранніх зернових культур 6424 гата 4094 гаріпаку , по сільськогосподарських підприємствах підлягає до збирання всього 9158 га.

В агроформуваннях району налічується 31 зернозбиральний комбайн. Згідно розрахунків по району середнє навантаження  на один комбайн становить 295 га. Однак по деяких господарствах  навантаження на комбайн становить 400 - 700 га. Тому для оперативного проведення збиральних робіт агроформування  залучають додаткові  комбайни. На сьогодні в районі вже працює 17 залучених комбайнів.

Для перевезення зерна в сільськогосподарських підприємствах району налічується 52 автомобіля.

На сьогодні більшість сільськогосподарських підприємств активно включились в проведення збиральних робіт.  Майже завершено збирання озимого ячменю та гороху.

 Озимий ячмінь зібрано на площі 130га (83%), при середній урожайності 43 ц\га. Найбільша урожайність озимого ячменю  в СТОВ «Агро Форте» - 50 ц\га.

Горох зібрано на площі 209 га (91%) при урожайності 30 ц\га. Озиму пшеницю зібрано на 2,2 тис.га (47%), середня урожайність становить 55 ц\га. По урожайності лідирують ТОВ «Агро Форте», ТОВ «Житниця Поділля» - 60 – 65 ц\га.

В цілому по району ранніх зернових зібрано на площі 2579 га(40%), середня урожайність становить 52,4 ц\га.

Завершуються ріпакові жнива. Його зібрано на площі 3,3 тис га (82%), середня урожайність становить 31 ц\га. В СТОВ «Промінь» урожайність становить 32,7 ц\га, в ТОВ «Обрій» - 30,2 ц\га.

Одночасно із збиранням в агроформуваннях проводиться підготовка  до посіву озимих культур. Їх заплановано посіяти на площі 11 тис.га, в тому числі озимих зернових 7000 га, озимого ріпаку – 4000 га.

На сьогодні підготовлено грунту під посів – 3000 га (27%), готується насіння озимих зернових культур, проводиться закупівля мінеральних добрив, протруйників, паливо-мастильних матеріалів.Відбулося засідання колегії райдержадміністрації

Підводячи підсумки по даному питанні перший заступник голови райдержадміністрації Йосип Антошевський висловив сподівання,  що при сприятливих погодних умовах збирання  урожаю буде проведено оперативно та в оптимальні строки.

Про стан організації роботи центру надання адміністративних послуг інформувала начальник відділу надання адміністративних послуг апарату райдержадміністрації Тамара Майстер. Зокрема Тамара Вікторівна зазначила, ЦНАПи забезпечують зручні умови для отримання адміністративних послуг споживачами, спрощують процедури вирішення справ і зменшують ризики корупції. Завдяки цьому відбувається перетворення бюрократичного апарату на сервісну інституцію, орієнтовану на потреби громадян.

Надання доступних, зручних адміністративних послуг високої якості є критично важливим для громадян, адже станом на сьогодні понад 55% мешканців України переважно або повністю незадоволені якістю послуг з боку місцевої влади. Слід налагоджувати належні механізми отримання місцевими органами влади зворотного зв’язку від громадян та прозорих процедур реагування на нього практичними діями.

До роботи у Центрі залучені 12 суб’єктів надання адміністративних послуг, разом надається в Центрі 144 адміністративних послуги. Перелік адміністративних послуг, які надаються у Центрі, визначається головою районної державної адміністрації та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України. Цей перелік постійно змінюється відповідно до змін законодавства та потреб громадян. Так останньою редакцією було додано послуги відділу містобудування та архітектури:

<!- Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки

<!- Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

<!- Оформлення та надання паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності

<!- Надання висновку про погодження проекту відведення земельної ділянки.

Для збільшення переліку послуг проводиться налагодження співпраці   з МВС щодо надання через ЦНАП таких послуг, як

<!- реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів,

<!-видача (обмін) посвідчень водія,

<!- видача міжнародних посвідчень водія,

<!- прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей.

Дані послуги можливо надавати на місцях завдяки запровадженню роботи мобільного сервісного центру МВС на території Хмельницької області.

У подальшому серед основних завдань реформування сфери адміністративних послуг є збільшення переліку адмінпослуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків та видатків на їх надання,  впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

За перше півріччя 2017 року до ЦНАПу надійшло 3493 звернення (за 2016 рік було 2765)Видано 3405 результатів надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання - 564 та послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр (щодо Державної реєстрації земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру, надання відомостей з Державного земельного кадастру, видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки) – 2151, реєстрація ФОП – 330, реєстрація речових прав на нерухоме майно – 257.

Адміністратори контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях.

       Про стан виконавської дисциплі­ни у структурних підрозділах айдержадміністрації та виконкомах місцевих рад  району за І півріччя  2017 року ” інформувала головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації.

      Лариса Степанівна повідомила, що на виконання вимог доручення Президента України від 14.05.2010 № 1-1/919, доручень Прем’єр-міністра України від 19.05.2010 № 27554/2/1-10 та від 02.07.2010 № 40056/0/1-10 щодо аналізу виконання законів України, постанов Верховної Ради України, актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, рішень голови облдержадміністрації та власних рішень проведено аналіз виконання документів від­ділами та секторами апарату, структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої вла­ди, які перебували на контролі протягом  І півріччя 2017 року.

 За період з 01.01. по 30.06.2017 року до апарату районної державної адміністрації надійшло 978 документів, з них 314 з контрольним терміном виконання. Зокрема, 3- Укази Президента України; листів управлінь та відділів облдержадміністрації – 458; листів регіональних органів центральних органів виконавчої влади та листів відділів, управлінь райдержадміністрації, підприємств та організацій району – 349;  57 - розпоряджень голови обласної державної адміністрації. В результаті  проведеної роботи по виконанню розпоряджень голови обласної державної адміністрації, прийнято 19 розпоряджень голови та першого заступника голови районної державної адміністрації, по 13 розпорядженнях інформується обласна державна адміністрація в зазначені контрольні терміни,   25 розпоряджень задіяні для користування в роботі.

Відбулося засідання колегії райдержадміністраціїВсі документи, що надійшли протягом звітного періоду, розглянуті  керівництвом адміністрації та спрямовані до виконання.  

За звітний період структурними підрозділами райдержадміністрації опрацьовано 762 контрольних документа, протягом І півріччя 2016 року було опрацьовано 787 документів. Тобто, кількість опрацьованих документів в звітному періоді у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилася лише на 25 одиниць.

 Протягом І півріччя 2017 року  прийнято 207 розпоряджень голови та першого заступника голови райдержадміністрації, з них 19 – взято на контроль. Загалом на контролі знаходяться документи, у яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

         Протягом звітного періоду на контролі перебувало 6 Указів Президента України, по виконанню яких проведена відповідна робота. 14 запитів депутатів районної ради (в т.ч. 7- повторних) з змістом різного характеру, усі вони розглянуті та вирішені в межах компетенції райдержадміністрації. Існує належна співпраця між структурними підрозділами райдержадміністрації та облдержадміністрації. Що теж в свою чергу забезпечую виконання контрольних документів на належному рівні та у встановлені терміни.

         Про стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за перше півріччя 2017 року, відповідно до Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” №109/2008 від 07.02.2008р ознайомила присутніх начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Олена Пасічник.  До районної державної адміністрації надійшло 93 письмових  звернень, 21 громадянин побував на особистому прийомі в голови адміністрації та його заступників. Всього до райдержадміністрації надійшло 114 (148) звернень, що на 34звернення менше  ніж минулого року за цей період.

          За дорученням Хмельницької облдержадміністрації надійшло 7  письмових звернень.  У відповідному періоді минулого року  таких звернень було 14. 2 звернення до Адміністрації Президента України, 54 громадяни звернулися безпосередньо до Хмельницького обласного контактного центру. Усі згадані звернення розглянуті у встановлені обласною державною адміністрацією строки, надіслані письмові відповіді заявникам та проінформовано обласну державну адміністрацію.

         Із загальної кількості письмових звернень позитивно вирішено – 61, дано роз’яснення по 32 зверненням.

Із 93 письмових звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації – 8 колективних проти  4  у минулому році .  Питанням, із якими зверталися громадяни у колективних зверненнях, було приділено особливу увагу, оскільки вони відображають найбільш гострі проблеми, що турбують жителів району. Зокрема у колективних заявах громадяни піднімали питання щодо викидів в атмосферне повітря, виготовлення поліхлоридних матеріалів, забезпечення автосполучення, цін на молоко.

З метою розв’язання порушених проблем керівництвом райдержадміністрації вживались відповідні заходи. Зокрема, проводились зустрічі із громадянами безпосередньо за місцем їх проживання, у трудових колективах, надавались відповідні роз’яснення під час виїзних прийомів, проводились наради із керівниками відповідальних служб для узгодження та вирішення піднятих громадянами питань.Відбулося засідання колегії райдержадміністрації

До районної державної адміністрації від пільгових категорій громадян надійшли звернення: 1 – від інвалідів І, ІІ та ІІІ групи .

В структурі звернень громадян, які надійшли  до райдержадміністрації, заявників хвилюють питання з: соціального захисту – 43, законності та правопорядку – 4 , комунального господарства – 5 , транспорту і зв’язку - 9 , аграрної політики та земельних відносин – 5, житлової політики – 1, освіти та науки – 2, охорони здоров’я – 19, праці і заробітної плати – 1  та інших - 4.   

З початку року головою та заступниками голови адміністрації проведено  3 виїзних прийоми громадян. У складі груп брали участь відповідальні посадові особи бюро правової допомоги, управління соціального захисту населення, відділу освіти, молоді, спорту та культури районної державної адміністрації, головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області, Летичівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України тощо. Жителі віддалених населених пунктів мали можливість порушити нагальні проблеми перед посадовими особами органів виконавчої влади. 

Питання, із якими звертаються громадяни під час виїзних прийомів, переважно буливирішені відразу, надані консультації та роз’яснення. На питання, які потребують додаткового вивчення, головою райдержадміністрації та заступниками дані доручення керівникам відповідних служб. Так, за результатами проведених виїзних прийомів громадян головою адміністрації надано 13 доручень відповідним посадовим особам по питаннях, що знаходяться у їх компетенції.

Відбулося засідання колегії райдержадміністраціїЗагалом, неодноразово були відвідані селища,  трудові колективи установ і організацій району. На виїзних прийомах побувало 92 мешканці району.

           З метою поліпшення роботи щодо інформованості населення про діяльність місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підвищення рівня довіри людей, з початку року проведено 18 прямих телефонних ліній "Запитай у влади”  жителів району з головою  та заступниками голови районної державної адміністрації. На "гарячу” телефонну лінію звернулось 28 громадянина  із актуальних життєвих питань громадян  з     питань щодо надання субсидії, очисних споруд, допомога на лікування,плата за газопостачання, ремонту доріг, міського автосполучення, тощо.

З метою підвищення рівня правових знань та забезпечення можливості отримання безоплатної правової допомоги, у вигляді консультацій спеціалістів при райдержадміністрації працює громадська приймальня. Правову допомогу надано 29 громадянам, зокрема з питань трудового, земельного, сімейного, житлового та пенсійного законодавства.

           Після завершення засідання колегії по всіх питаннях прийнято відповідні протокольні рішення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Поділитися новиною в соціальних мережах:
Інші новини по темі:
Новини світу та України:
 Друкувати

Мова сайту

Електронна пошта

Логін:
Пароль:

Голова адміністрації

Вітання голови адміністрації Вітання голови адміністрації

Наша адреса

Летичівська РДА
31500, смт.Летичів,
Хмельницької області
вул.Героїв Крут, б.2/1
тел.: (03857) 2-05-31
факс: (03857) 2-01-15
e-mail: adm@letadm.gov.ua
сайт: letadm.gov.ua
Розпорядок роботи:
понеділок - четвер:
з 8:00 до 17:15 год.
п’ятниця: з 8:00 до 16:00
перерва: з 12:00 до 13:00
вихідні дні: субота, неділя
Ми на Фейсбук

Погода в районі

Цій дитині потрібна родина

Дитині потрібна родина

Статистика відвідувань



Президентський вісник

demo

Актуальна інформація про діяльність Президента України, центральних органів виконачої влади.

Детальніше... 

Новини Хмельницької ОДА

demo

Найсвіжіші новини про роботу Хмельницької обласної державної адміністрації, обласних структур.

Детальніше... 

Наш анонс подій

demo

Анонс подій Летичівської районної державної адміністрації на найближчий період

Детальніше... 

Летичівщина туристична

demo

Найбільш повна інформація про історико-культурні та природно-туристичні місця Летичівщини.

Детальніше...