З 20 листопада 2015 року у Летичівському районному
відділі державної реєстрації актів цивільного стану запроваджено електронний
сервіс проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами
юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України,
і надалі будуть використовуватися за кордоном.
Прийняття
вказаних документів проводиться: відділом - з вівторка по суботу у години
прийому згідно графіку роботи.
За
надання послуг з проставлення апостиля встановлена плата: для громадян України,
іноземних громадян та осіб без громадянства - 3 неоподатковувані мінімуми
доходів громадян (51 грн.); для юридичних осіб - 5 неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян (85 грн.). Від унесення плати звільняються інваліди 1-ої і
2-ої груп, інваліди Великої Вітчизняної війни, громадяни, які належать до
першої категорії потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи, та діти-сироти
у разі проставляння апостиля на документах, що стосуються безпосередньо цих
громадян.
Плата
за надання адміністративної послуги з проставлення апостиля перераховується до
загального фонду державного бюджету:
Банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві
Код банку отримувача: 820019
Одержувач коштів: ГУК у м. Києві
Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783
Рахунок отримувача: 33214879700001
Призначення платежу: за проставлення апостиля, код платежу 22012500
Проставлення апостиля здiйснюється за заявою будь-якої
особи, яка подає вiдповiдний документ, шляхом її особистого звернення до
відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Для проставлення апостиля
заявник пред'являє документ, що посвiдчує його особу, та подає: оригiнал
документа, на якому проставляється апостиль, або його копiю, засвiдчену в установленому
порядку; документ про оплату послуги з проставлення апостиля. Документом, що
підтверджує внесення плати, є квитанція, видана банком, платіжне доручення з
відміткою банку, квитанція з платіжного термінала, квитанція (чек) поштового
відділення зв'язку. У разi коли заявник звiльнений вiд оплати послуг з
проставлення апостиля, він пред'являє документ, що пiдтверджує право на
звiльнення вiд сплати. Заява формується, реєструється і разом з електронними
копiями документiв розмiщується в Електронному реєстрi апостилів за допомогою
програмних засобiв його ведення.
Документи, поданi для проставлення апостиля,
розглядаються Мiнiстерством юстицiї України у строк до 2 робочих днів. У разі
необхідності отримання зразка підпису, відбитка печатки та/або штампа, а також
здійснення перевірки документів про державну реєстрацію актів цивільного стану
у випадках відсутності відомостей про них у Державному реєстрі актів цивільного
стану громадян та/або виникнення сумніву щодо їх достовірності строк розгляду
документів на проставлення апостиля може бути продовжено до 20 робочих днів.
За результатом розгляду заяви та поданих документiв
посадова особа Мiнiстерства юстицiї України проставляє апостиль або вiдмовляє у
його проставленнi, формуючи за допомогою програмних засобiв ведення Реєстру
вiдповiдний електронний документ з накладенням власного електронного цифрового
пiдпису та проставленням на документ електронного цифрового пiдпису (печатки)
Мiнiстерства юстицiї України. Вiдомостi про проставлення апостиля або про вiдмову
у його проставленнi вносяться до Реєстру.
Посадова особа відділу державної реєстрації актів
цивільного стану вiдповiдно до Правил вiзуалiзує на паперi апостиль,
сформований за допомогою програмних засобiв ведення Реєстру у формi
електронного документа, з обов'язковим проставленням у пункті 9 штампа апостиля
печатки, або прикріпленням у цьому пункті марки апостиля встановленого зразка.
Документи з апостилем або відмова в його проставленні, видаються заявнику або
iншiй особi, зазначенiй заявником у заяві, на пiдставi вiдповiдної довiреностi,
наданiй такiй особi заявником.