Пароль        Реєстрація на сайті!    Забули пароль?












Архів новин

Липень 2019 (31)
Червень 2019 (67)
Травень 2019 (71)
Квітень 2019 (47)
Березень 2019 (75)
Лютий 2019 (78)

Рекомендуємо переглянути

95 років Летичівському району
Реформа децентралізації влади
Конституція України

Герої не вмирають

Сторінка памяті жертв Голодомору

Безоплатна правова допомога
Я маю право

Календар новин

«    Липень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

Карта Летичівського району

karta rayonu

Карта відвідувань

Символи України

Символи Летичівщини

loader_mini
1 2 3 4 5 6 7
Летичівська райдержадміністрація » Летичівський відділ ДРАЦС » Положення про Летичівський відділ ДРАЦС
Положення про Летичівський відділ ДРАЦС
[related-news] [/related-news] [/related-news]
Додав: inform | 23-05-2016, 16:20 | Переглядів: 786 | Коментарів: 0

                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                            Наказ Головного територіального

                                                                            управління юстиції у

                                                                            Хмельницькій області

                                                                            від 27.04.2016 № 184 /09

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Летичівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції

у Хмельницькій області

 

I. Загальні положення

1.Летичівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області є структурним підрозділом Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області (далі - Відділ).

2.Відділ реалізує повноваження Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

3.Відділ безпосередньо підпорядковується заступнику начальника Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області з питань державної реєстрації - начальнику Управління державної реєстрації (далі - начальник Управління державної реєстрації).

4.Відділ створюється, реорганізується та ліквідується наказом Міністерства юстиції України.

5.Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України, наказами Міністерства юстиції України, а також цим Положенням.

6.Відділ утримується за рахунок коштів Державного бюджету України.

7.Відділ є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

II. Основні завдання, повноваження Відділу та його керівника

<!-- [if !supportLists] -->1.    <!-- [endif] -->Основними завданнями Відділу є:

забезпечення проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до вимог законодавства;

забезпечення у межах визначеної компетенції реалізації громадянами особистих немайнових і майнових прав;

збереження архівного фонду органів державної реєстрації актів цивільного стану;

ведення з дотриманням вимог законодавства Реєстру;

видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) проводить державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, смерті, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені (прізвища, власного імені, по батькові) та про кожний факт реєстрації акту цивільного стану видає відповідні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану;

2) вносить до Реєстру відомості про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесені зміни до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року N 1064 (зі змінами);

3) розглядає заяви та готує матеріали про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичних осіб - громадян України;

4) розглядає заяви та готує матеріали про внесення змін до актових записів цивільного стану і поновлення втрачених записів;

5) готує та подає до відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області (далі - Відділ Управління державної реєстрації) матеріали щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів цивільного стану;

6) складає висновок про анулювання актового запису про шлюб у випадках, передбачених статтею 39 Сімейного кодексу України, та анулює актові записи цивільного стану відповідно до норм законодавства;

7) приймає рішення щодо вилучення анульованого свідоцтва та у разі його неповернення надає інформацію Відділу Управління державної реєстрації для оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України;

8) при прийнятті заяви про державну реєстрацію шлюбу на бажання наречених видає направлення на медичне обстеження;

9) забезпечує належне зберігання та оформлення книг державної реєстрації актів цивільного стану та іншої документації, пов'язаної з державною реєстрацією актів цивільного стану;

10) веде в установленому порядку облік книг державної реєстрації актів цивільного стану;

11) подає Відділу Управління державної реєстрації оформлені з дотриманням вимог законодавства книги державної реєстрації актів цивільного стану, а також іншу документацію для їх передачі на архівне зберігання відповідно до законодавства;

12) забезпечує з дотриманням вимог законодавства належні облік та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;

13) видає повторно свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, витяги з Реєстру у порядку, передбаченому законодавством України;

14) вивчає і узагальнює практику застосування законодавства з питань державної реєстрації актів цивільного стану;

15) веде звітність та подає до Відділу Управління державної реєстрації звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану у порядку, передбаченому Інструкцією, а також звіти про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;

16) розглядає заяви, скарги, пропозиції від громадян, органів влади, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до його компетенції;

17) надає в установленому порядку інформацію за запитами на публічну інформацію фізичних та юридичних осіб, а також за запитами адвокатів, оформленими відповідно до законодавства, з питань, що належать до його компетенції, аналізує стан цієї роботи;

18) забезпечує виконавчі органи селищних рад бланками актових записів цивільного стану, бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та іншою документацією;

19) перевіряє дотримання вимог законодавства посадовими особами виконавчих комітетів селищних рад, які проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті, та надає їм методичну допомогу;

20) приймає від виконавчих органів селищних рад звіти за встановленими формами;

21) організовує та надає фізичним особам з дотриманням вимог законодавства платні послуги;

22) приймає для проставлення апостиля офіційні документи, що видаються органами юстиції та судами, а також документи, що оформляються нотаріусами України, та видає їх з проставленим апостилем;

23) виконує міжнародні договори про правову допомогу та правові відносини у цивільних та сімейних справах, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, в частині витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та виконання прохань про надання правової допомоги з питань, які належать до компетенції органів державної реєстрації актів цивільного стану;

24) здійснює інші повноваження, передбачені завданнями Відділу.

3. Відділ має право:

перевіряти дотримання законодавства виконавчим комітетом селищної ради при проведенні державної реєстрації актів цивільного стану;

одержувати безоплатно в установленому порядку від державних органів, підприємств, установ і організацій незалежно від форми їх власності документи та інформацію, необхідні для виконання покладених на них завдань;

брати участь у нарадах, семінарах та інших заходах з питань, що належать до компетенції Відділу;

мати інші права згідно із законодавством.

4.Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами головного територіального управління юстиції, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм їх власності з питань, що належать до його компетенції.

5.Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником головного територіального управління юстиції за поданням начальника Відділу Управління державної реєстрації, погодженим з начальником Управління державної реєстрації.

Начальником Відділу може бути громадянин України, який має вищу юридичну освіту другого рівня за ступенем вищої освіти магістра та/або повну вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра та стаж роботи у сфері правової діяльності на державній службі на посаді головного спеціаліста або на керівних посадах в інших сферах не менше трьох років.

6. Начальник Відділу:

1) здійснює керівництво діяльністю Відділу, організовує та контролює його роботу;

2) забезпечує відповідно до своєї компетенції виконання Конституції та законів України, постанов Верховної Ради України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, наказів Міністерства юстиції України, доручень Міністра юстиції та його заступників, керівництва головного територіального управління юстиції;

3) відповідає за виконання покладених на Відділ завдань та здійснення ним своїх повноважень;

4) забезпечує дотримання вимог виконавської та трудової дисципліни працівниками Відділу;

5) розподіляє обов'язки між працівниками Відділу та розробляє їх посадові інструкції;

6) планує роботу Відділу та забезпечує належний і своєчасний стан виконання запланованих заходів;

7) вносить начальнику Відділу Управління державної реєстрації пропозиції щодо заохочення і притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Відділу;

8) веде особистий прийом громадян;

9) у встановленому законодавством порядку вирішує питання про скорочення місячного строку державної реєстрації шлюбу;

10) організовує підвищення кваліфікації працівників Відділу та посадових осіб виконавчого органу селищних ради, які реєструють акти цивільного стану;

11) в установленому порядку організовує розгляд звернень (скарг, пропозицій), запитів на публічну інформацію фізичних та юридичних осіб, що надходять до Відділу;

12) організовує та контролює ведення діловодства у Відділі;

13) забезпечує співпрацю з органом ведення Державного реєстру виборців та подання до нього відомостей, передбачених Законом України "Про Державний реєстр виборців";

14) забезпечує належні зберігання та облік, оформлення книг державної реєстрації актів цивільного стан та їх подання Відділу Управління державної реєстрації для передачі на архівне зберігання відповідно до законодавства;

15) забезпечує з дотриманням вимог законодавства належні облік та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;

16) забезпечує належну організацію роботи щодо надання відповідно до законодавства платних послуг, а також ведення їх обліку.

 

 

 

 



 
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Поділитися новиною в соціальних мережах:
Інші новини по темі:
    {related-news}
Новини світу та України:
 Друкувати

Мова сайту

Електронна пошта

Логін:
Пароль:

Для людей з вадами зору


Голова адміністрації

Вітання голови адміністрації Вітання голови адміністрації

Наша адреса

Летичівська РДА
31500, смт.Летичів,
Хмельницької області
вул.Героїв Крут, б.2/1
тел.: (03857) 2-05-31
факс: (03857) 2-01-15
e-mail: adm@letadm.gov.ua, letadm@ukr.net
сайт: letadm.gov.ua
Розпорядок роботи:
понеділок - четвер:
з 8:00 до 17:15 год.
п’ятниця: з 8:00 до 16:00
перерва: з 12:00 до 13:00
вихідні дні: субота, неділя
Ми на Фейсбук

Рекомендовані ресурси

Президент України

Урядовий портал

Верховна рада України

Хмельницька ОДА

Доступні ліки

Національна академія державного управління при Президентові України

Тепло

Інтерактивна карта

Єдиний веб-портал використання бюджетних коштів

Міністерство оборони України

Національне агенство з питань запобігання корупції

НАДУ

Мережа Партнерство Україна-НАТО

Інформація для громадян із східних областей та АР Крим

Урядова телефонна гаряча лінія

Державний реєстр виборців

Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України

Державна служба України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції

Інформація відповідно до Закону України Про очищення влади

Національна дитяча гаряча лінія

Інтерактивної інвестиційної карти з енергоефективності та відновлювальної енергетики України

БФ Зміни одне життя Україна

Прийміть дитину у родину

Прийміть дитину у родину

Президентський вісник

demo

Актуальна інформація про діяльність Президента України, центральних органів виконачої влади.

Детальніше... 

Новини Хмельницької ОДА

demo

Найсвіжіші новини про роботу Хмельницької обласної державної адміністрації, обласних структур.

Детальніше... 

Наш анонс подій

demo

Анонс подій Летичівської районної державної адміністрації на найближчий період

Детальніше... 

Летичівщина туристична

demo

Найбільш повна інформація про історико-культурні та природно-туристичні місця Летичівщини.

Детальніше...